Specjalista

  • Firma: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
  • Lokalizacja: mazowieckie
  • Data publikacji: 2023-08-24
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 126007

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.
  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  • Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).

Zakres zadań

  • Dokonuje wstępnej kontroli sprawozdań budżetowych powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy, urzędów wojewódzkich i OHP, przygotowuje zbiorcze sprawozdania z wykonania planu finansowego Funduszu Pracy (FP) i Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych (FGŚP).
  • Opracowuje okresowe informacje z wykonania przychodów i kosztów FP i FGŚP.
  • Dokonuje wstępnej weryfikacji dokumentów w zakresie projektu budżetu, podziału wydatków wg klasyfikacji zadaniowej i wieloletniej prognozy wydatków, dotyczących projektu ustawy budżetowej i Wieloletniego Planu Finansowego Państwa (WPFP) w zakresie FP i FGŚP.
  • Przygotowuje projekty decyzji w sprawie zmian w planie finansowym FP i FGŚP.
  • Przygotowuje wnioski o rezerwę celową w zakresie refundacji wydatków poniesionych ze środków FP na programy operacyjne współfinansowane ze środków europejskich.
  • Opiniuje projekty aktów normatywnych, programów i procedur wewnętrznych będących w zakresie właściwości Wydziału Planowania i Sprawozdawczości Funduszy.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub obszarze finansów
  • ­­znajomość ustawy o finansach publicznych (w szczególności Dział I i III) oraz przepisów wykonawczych
  • ­znajomość ustawy budżetowej
  • ­znajomość ustawy tworzącej Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych
  • ­znajomość ustawy tworzącej Fundusz Pracy
  • ­umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • ­komunikatywność
  • ­umiejętność współpracy
  • ­rzetelność
  • ­umiejętność analizy i syntezy informacji
  • ­umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w Warszawie

    Specjalista

    mazowieckie

    Warunki pracy Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz; Zagrożenie korupcją; Praca przy komputerze powyżej 4h dziennie; Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa...

    Data dodania: wczoraj

    poznaj szczegóły
  • Komenda Wojewódzka Policji z/s w Radomiu

    Specjalista

    mazowieckie

    Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania - praca z wykorzystaniem urządzeń elektrycznych: komputer, drukarka, niszczarka, kserokopiarka, fax, - obsługa komputera powyżej 4 godzin. dziennie, - praca biurowa w sytemie...

    Data dodania: 2023-09-19

    poznaj szczegóły