Specjalista

  • Firma: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
  • Lokalizacja: wielkopolskie
  • Data publikacji: 2024-02-05
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 133199

Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • zadania wykonywane w siedzibie Urzędu
  • konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazania lub odebrania dokumentów
  • stanowisko pracy znajduje się na V piętrze budynku biurowego
  • budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 76 cm
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
  • pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób z niepełnosprawnościami
  • budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami

Zakres zadań

  • prowadzi sprawy związane ze szczególną opieką geriatryczną, w tym: sporządza projekt wojewódzkiego planu działania szczególnej opieki geriatrycznej, uzgadnia z powiatami warunki utworzenia centrum zdrowia 75+, monitoruje działalność centrum zdrowia 75+ w zakresie organizacji i dostępności do świadczeń opieki zdrowotnej
  • prowadzi sprawy przy użyciu Centralnego Rejestru Osób Uprawnionych do Wykonywania Zawodu Medycznego związane ze składaniem wniosków o wpis do rejestru i dokonuje wpisu do rejestru wraz z nadaniem indywidualnego identyfikatora wpisu
  • prowadzi sprawy związane ze zmianą danych w Centralnym Rejestrze Osób Uprawnionych do Wykonywania Zawodu Medycznego w tym z wykreśleniem z rejestru w drodze decyzji oraz odmową wpisu do rejestru
  • prowadzi sprawy związane z doskonaleniem zawodowym, w tym przyjmuje wnioski o wydanie kart rozwoju zawodowego i wydaje karty oraz potwierdza obowiązek dopełnienia doskonalenia zawodowego
  • prowadzi rejestr podmiotów wykonujących działalność leczniczą (RPWDL) – przyjmuje i analizuje wnioski
  • prowadzi postępowania administracyjne w sprawach odmowy wpisu do rejestru, odmowy wpisu zmian oraz wykreślenia z rejestru
  • przekazuje do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej informacje o wpisie do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o wydaniu zakazu wykonywania działalności objętej wpisem oraz wykreśleniu z rejestru
  • nadaje uprawnienia do ksiąg rejestrowych na wniosek podmiotów leczniczych
  • realizuje zadania obronne z zakresu ochrony zdrowia

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • znajomość ustawy oraz aktów wykonawczych do ustawy o działalności leczniczej oraz ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
  • znajomość ustawy o szczególnej opiece geriatrycznej
  • znajomość ustawy o niektórych zawodach medycznych
  • znajomość ustawy o systemie informacji w ochronie zdrowia
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • umiejętność pracy w arkuszu kalkulacyjnym MS Excel oraz w edytorze tekstu MS Word
  • umiejętność skutecznego argumentowania
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • łatwość i efektywność komunikacji
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • dobra organizacja pracy
  • umiejętność analitycznego podejścia do problemów
  • asertywność
  • radzenie sobie ze stresem
  • umiejętność pracy w zespole
  • kreatywność
APLIKUJ TERAZ

Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • METRO Global Solution Center

    F&A Process Consultant (Stock Area)

    zachodniopomorskie

    Your main area of responsibility in this position will include: Strategic: Data analysis of as is and to be Merchandize related processes in Accounting and Database systems Leading and coordinating standardization projects Methodology wise assistance provided to...

    Data dodania: 2024-02-20

    poznaj szczegóły