Praca jako bankowiec
»
Oferty pracy
» Starsza Specjalistka / Starszy Specjalista ds. raportowania i konsolidacji
Starsza Specjalistka / Starszy Specjalista ds. raportowania i konsolidacji
- Firma: Holcim Polska S.A
- Lokalizacja: mazowieckie
- Data publikacji: 2025-10-09
Jako Holcim Polska jesteśmy producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje, jesteśmy światowym liderem w wykorzystaniu odpadów jako źródła energii i surowców. Zatrudniamy ok. 70 tys. osób w 70 krajach. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół.
Starsza Specjalistka / Starszy Specjalista ds. raportowania i konsolidacji
Warszawa
- Nadzór nad konsolidacją wyników polskich firm z Grupy Holcim, w tym współpraca z regionalnymi Shared Service Centers i działami księgowości, kontrolingu, treasury, performance.
- Zapewnienie zgodności raportowania z zasadami MSSF, polityką rachunkowości oraz wymogami kontroli wewnętrznej,
- Współpraca i udzielanie rekomendacji innym działom, w tym wsparcie prowadzonych w firmie analiz, projektów wiedzą z zakresu MSSF i HARP.
- Udzielanie wyjaśnień i sporządzanie analiz danych skonsolidowanych dla potrzeb Zarządu Holcim Polska, audytu zewnętrznego oraz centralnego działu raportowania i konsolidacji w Szwajcarii.
- Prognozowanie skonsolidowanego rachunku cash-flow oraz bilansu, uczestnictwo w procesie budżetowania i planowania.
- Współpraca z lokalną księgowością poprzez m.in. uzgadnianie różnic pomiędzy wynikami jednostkowymi a skonsolidowanymi oraz wsparcie przygotowania sprawozdania skonsolidowanego.
- Pakiet Medicover dla pracownika i jego rodziny
- Pakiet Medicover sport (2 wejścia tygodniowo)
- Fundusz pracowniczy
- Dofinansowanie do wypoczynku
- Dostęp do szkoleń i unikalny plan rozwoju
- Dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- 4.12 dniem wolnym od pracy
- Umowę o pracę
- Szansę na rozwój wewnątrz organizacji
- Dostęp do najnowocześniejszych technologii
- Pracę, w której masz wpływ na świat i otoczenie
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia / finanse lub pokrewne).
- Minimum 3 letnie doświadczenie w konsolidacji sprawozdań finansowych, sprawozdawczości korporacyjnej lub audycie finansowym.
- Dobra znajomość zasad rachunkowości finansowej (MSSF) i zarządczej.
- Dobra znajomość MS Excel, mile widziana znajomość programów konsolidacji finansowej oraz systemu SAP ERP.
- Bardzo dobre zdolności organizacji pracy i komunikacji oraz działania pod presją czasu.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- Mile widziane certyfikacje finansowe (ACCA, CIMA, Biegły Rewident).
Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:
-
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
mazowieckie
Główne zadania: udział w planowaniu i przygotowaniu dokumentacji operacyjnej, niezbędnej do uruchomienia, działania i oceny systemu rad sektorowych, w tym podczas opracowywania regulaminów np. wzorów umów, wytycznych i załączników, kryteriów oceny;...
Data dodania: 2025-10-24
poznaj szczegóły
-
Praca.pl
łódzkie
Zakres obowiązków: Weryfikacja poprawności ksiąg rachunkowych pod kątem przepisów podatkowych i rachunkowych. Kontrola dokumentów finansowych i operacji księgowych. Sporządzanie raportów audytowych z rekomendacjami usprawnień. Monitorowanie realizacji...
Data dodania: 2025-10-24
poznaj szczegóły
-
Klient portalu Praca.pl
śląskie
realizacja projektów audytowych dla klientów z różnych branż, udział w planowaniu, koordynacji i nadzorze nad przebiegiem audytów, wsparcie zespołu w analizie danych finansowych i opracowaniu raportów, współpraca z menedżerem w zakresie organizacji i...
Data dodania: 2025-10-23
poznaj szczegóły