Starszy Inspektor / Specjalista / Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Biurze Rachunkowości i Finansów w Wydziale ds. Obsługi Budżetu Operacyjnego
Miejsce pracy: Warszawa, biuro w centrum Warszawy
Nr ref.: 40/2023
Dołącz do CUPT!Dążymy do zapewnienia pracownikom atrakcyjnych i konkurencyjnych warunków płacy i pracy. Największym naszym kapitałem są pracownicy. Razem będziemy tworzyć przyjazną i nowoczesną Instytucję. Staramy się zapewnić równowagę pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym.
Zapraszamy do odwiedzenia strony CUPT> KARIERA> OFERTY PRACY.- Kontrola dokumentów w zakresie zgodności z planem finansowym oraz weryfikacja wysokości zaangażowania środków w planie finansowym.
- Ewidencja zobowiązań finansowych i dokonywanych płatności w ramach działalności operacyjnej CUPT.
- Weryfikacja dokumentów pod względem finansowym.
- Weryfikacja i tworzenie procedur, zarządzeń i regulaminów.
- Archiwizacja dokumentów.
Oferujemy:- Umowę o pracę na pełen etat.
- Wynagrodzenie zasadnicze (w zależności od stanowiska, wiedzy i doświadczenia):
Starszy inspektor: 4.200 a 4.700 zł brutto;
Specjalista: 4500 a 5200 zł brutto;
Starszy Specjalista: 5000 a 5700 zł brutto;
Główny specjalista: 5 500 a 6 200 zł brutto; - Dodatek stażowy do wynagrodzenia, w wysokości wynoszącej po pięciu latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego. Dodatek ten wzrasta o 1% za każdy dalszy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego.
- Dodatkowe wynagrodzenia roczne tzw. „13”.
- Świadczenia jubileuszowe.
- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach, kongresach, warsztatach, kursach.
- Ruchomy czas pracy - 8h pomiędzy 7:00 a 17:00.
- Możliwość pracy zdalnej.
- Preferencyjne warunki skorzystania z ubezpieczenia grupowego, pakietów medycznych, Karty MultiSport.
- Dofinansowanie do urlopu, wsparcie Pracownika i Jego rodziny w sytuacjach losowych.
- Plan emerytalny PPK.
- Nowoczesne narzędzia pracy.
- Atrakcyjne biuro, w centrum Warszawy, dostosowane do pracy dla osób z niepełnosprawnościami.
Wykaz Dokumentów aplikacyjnych:- CV zawierające dane osobowe, o których mowa w art. 22¹ ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2022 poz. 1510 z późn. zm.).
- List motywacyjny (opcjonalnie).
Prosimy o przesyłanie Aplikacji przy uwzględnieniu, że:- w przypadku podania danych osobowych wykraczających poza przepisy art. 22¹ ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2022 poz. 1510 z późn. zm.), prosimy o zawarcie w Aplikacji klauzuli o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanej Aplikacji, przez Centrum Unijnych Projektów Transportowych w Warszawie, przekazanych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko, na które aplikuję. Przez realizację procesu rekrutacji w CUPT rozumie się także jego dokumentowanie. Jednocześnie oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną
dla kandydatów do pracy.”
......................................................
Podpis kandydata do pracy
- w przypadku podania danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO1 (tzw. dane szczególnych kategorii), wymagane jest zawarcie w Aplikacji dodatkowo klauzuli o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tzw. dane szczególnych kategorii). Przez realizację procesu rekrutacji w CUPT rozumie się także jego dokumentowanie. Jednocześnie oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną dla kandydatów do pracy”.
............................................................
Podpis kandydata do pracy
Aplikacje należy przesyłać za pomocą przycisku aplikowania.- CUPT zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane Aplikacje.
- Aplikacje bez wskazanego numeru rekrutacji mogą nie brać udziału w rekrutacji, chyba że z ich treści jednoznacznie wynika, w której rekrutacji kandydat składający Aplikację bierze udział.
- CUPT będzie kontaktował się z kandydatem za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie.
Termin składania Aplikacji upływa w dniu 22/09/2023r.