Jako Starszy Manager Klientów Korporacyjnych będziesz kluczowym ogniwem w realizacji strategii rozwoju naszego banku. Twoim głównym zadaniem będzie budowa i zarządzanie portfelem klientów korporacyjnych, co obejmuje:
Rozpoznawanie potrzeb klientów i przygotowywanie optymalnych ofert produktów Credit Agricole Bank Polska, z naciskiem na korzyści dla klienta i rentowność banku
Pozyskiwanie nowych klientów z segmentu korporacyjnego oraz nawiązywanie trwałych relacji biznesowych
Zarządzanie portfelem klientów, zapewniając zgodność z wymogami rentowności oraz optymalizację stosunku zysków do ryzyka
Współpracę z podmiotami Grupy Credit Agricole w celu identyfikacji potrzeb klientów i tworzenia wspólnych ofert
Zapewnianie zgodności operacji z przepisami i regulacjami, w tym standardami KYC, MIFID i AML
Udział w procesie kredytowym, w tym przygotowywanie dokumentacji kredytowej i negocjacje
Inicjowanie i udział w projektach usprawniających pracę i procesy w departamencie oraz całym pionie
Wsparcie współpracowników poprzez mentoring i dzielenie się wiedzą
Twój zespół
Współpracujesz z zespołem managerów sprzedaży oraz analityków bankowości korporacyjnej. Zespół, do którego dołączysz, prowadzi najbardziej złożone projekty dla klientów korporacyjnych, bazując na lokalnym know-how oraz światowych zasobach Grupy Crédit Agricole. ym pionie. Wsparcie współpracowników poprzez mentoring i dzielenie się wiedzą.
Twoje doświadczenie i umiejętności
Znasz rynek w obszarze klienta korporacyjnego na terenie zachodniej Polski
Masz co najmniej 3-5 lat doświadczenia w bankowości lub finansach, co pozwala Ci doskonale rozumieć rynek i konkurencję
Posiadasz wykształcenie wyższe (licencjat) w dziedzinie finansów, bankowości lub ekonomii
Znasz język angielski na poziomie zaawansowanym, co umożliwia Ci swobodną komunikację z klientami i partnerami
Potrafisz interpretować sprawozdania finansowe oraz rozumiesz dokumentację kredytową
Jesteś otwarty na zmiany, potrafisz efektywnie działać i planować swoje działania
Posiadasz prawo jazdy kategorii B
Cenisz etykę biznesową i współpracę z innymi
W zamian oferujemy:
Karta Multisport
Opieka medyczna
System szkoleń i programów rozwojowych
Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Korzyści