Starszy Specjalista ds. wsparcia wdrożenia

  • Firma: Bank Pocztowy S.A.
  • Lokalizacja: podlaskie
  • Data publikacji: 2025-09-10
Starszy Specjalista ds. wsparcia wdrożenia
Miejsce pracy: Białystok
Twój zakres obowiązków
  • Wsparcie przy wdrażaniu nowo przyjętych Doradców Klienta poprzez dzielenie się wiedzą i przekazywanie informacji umożliwiających właściwe wykonywanie zadań i obowiązków.
  • Wspieranie nowo zatrudnionych Doradców Klienta w obsłudze systemów
  • Udzielanie bieżącego wsparcia w realizowanych zadaniach, coaching stanowiskowy
  • Dbałość o rozwijanie kompetencji sprzedażowych oraz wysoki poziom jakości obsługi Klienta wdrażanych Doradców
  • Wsparcie merytoryczne mające na celu podniesienie efektywności sprzedażowej Doradców
  • Prowadzenie systematycznych szkoleń stacjonarnych/webinarów
  • Proponowanie usprawnień w procesie onboardingu i w procesie sprzedaży/obsługi Klienta
Nasze wymagania
  • Przynajmniej 3-letnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klienta w branży finansowej: bankowość lub pośrednictwo finansowe
  • Znajomość technik sprzedaży i badania potrzeb Klienta
  • Zdolność do motywowania i rozwijania zespołu sprzedażowego
  • Umiejętność efektywnego umawiania spotkań z Klientami
  • Nastawienie na realizację stawianych celów
  • Gotowość do podróży służbowych
  • Wykształcenie wyższe
  • Prawo jazdy kat. B
Mile widziane
  • Doświadczenie w coachingu
  • Ukończona szkoła trenerów
To oferujemy
  • Pracę w instytucji finansowej z przyjaznym środowiskiem pracy
  • Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
  • Kwartalny system premiowy
  • Możliwość uczestniczenia w ciekawych projektach
  • Równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym
Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.
 
Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.


Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • Credit Agricole Bank Polska S.A.

    Młodszy Doradca Klienta

    lubuskie

    Twoja rola po przeszkoleniu pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie od trzeciego miesiąca pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...

    Data dodania: dzisiaj

    poznaj szczegóły
  • Credit Agricole Bank Polska S.A.

    Doradca Klienta Indywidualnego

    zachodniopomorskie

    Twoja rola pracujesz z klientem zamożnym, badasz jego potrzeby i aktywnie oferujesz produkty bankowości detalicznej pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkania, aby zbudować długotrwałe...

    Data dodania: dzisiaj

    poznaj szczegóły
  • Credit Agricole Bank Polska S.A.

    Doradca Klienta Prime (klient zamożny)

    mazowieckie

    Twoja rola nawiązujesz i utrzymujesz długotrwałe relacje z klientami zamożnymi ze swojego portfela analizujesz potrzeby i oczekiwania klientów w zakresie odpowiednich produktów i rozwiązań finansowych prezentujesz i sprzedajesz produkty bankowości...

    Data dodania: dzisiaj

    poznaj szczegóły