Główny specjalista

  • Firma: Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
  • Lokalizacja: mazowieckie
  • Data publikacji: wczoraj
Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 136761

Warunki pracy

 



  • Praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie.
  • Zagrożenie korupcją.

Zakres zadań

  • Realizuje i koordynuje działania związane z obsługą finansowo-rozliczeniową projektów, w tym w szczególności na bieżąco monitoruje wydatki.
  • Nadzoruje wydatkowanie dofinansowania, celem zapewnienia jego poprawności, oraz weryfikuje dokumentację księgowo-finansową dotyczącą operacji i transakcji związanych z realizacją projektów.
  • Analizuje postęp finansowy i przedstawia raporty w tym zakresie kierownictwu projektów, celem umożliwienia podejmowania odpowiednich działań zarządczych.
  • Weryfikuje wydatki i opisuje dokumenty finansowe pod kątem ich kwalifikowalności i zgodności z wnioskiem o dofinansowanie oraz wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków.
  • Obsługuje plan finansowy projektów, w tym dokonuje przesunięć między rozdziałami i paragrafami. Zadanie 6
  • Przygotowuje dokumentację sprawozdawczą, w tym wnioski o płatność, oraz sporządza zapotrzebowanie na środki finansowe.
  • Współpracuje z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Zdrowia w zakresie obsługi finansowo -rozliczeniowej.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego rozliczanie projektów, w tym co najmniej jednym projekcie o wartości nie mniejszej
niż 4 000 000 zł
  • przeszkolenie rozliczanie projektów europejskich
  • bardzo dobra znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym planowania finansowego,
  • znajomość dokumentacji projektowej, zwłaszcza w ramach FERS,
  • wiedza z zakresu funduszy UE, w tym rozliczania projektów EFS+,
  • znajomość zasad FERS, kwalifikowalności kosztów oraz zasad finansowania programów,
  • znajomość narzędzi elektronicznych wspierających rozliczanie projektów,
  • umiejętność sporządzania wniosku o płatność i obsługi CST2021,
  • zaawansowana obsługa programów MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
  • dobra organizacja pracy,
  • komunikatywność,
  • odporność na stres,
  • praca pod presją czasu
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze

    Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy pomocniczych i rozwoju

    dolnośląskie

    - pozyskiwanie informacji o możliwych do pozyskania środkach finansowych z funduszy unijnych i krajowych;- przygotowywanie i występowanie z wnioskami do rady miejskiej w sprawie akceptacji propozycji projektowych ze wsparciem ze środków pomocowych z Unii...

    Data dodania: 2024-05-05

    poznaj szczegóły
  • Najwyższa Izba Kontroli

    Doradca ekonomiczny w Departamencie Strategii

    mazowieckie

    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie...

    Data dodania: 2024-05-02

    poznaj szczegóły