Budimex S.A. jest liderem wśród pracodawców branży budowlanej - organizacją z wieloletnim doświadczeniem i stabilną pozycją na rynku.
Mając status generelnego wykonawcy realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego.
Zatrudniamy w Polsce ponad 7 000 osób
współpracujemy z 12 000 kontrahentów
realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku
W związku z intensywnym rozwojem firmy, do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. Podatkowych
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Do Twoich zadań należeć będzie:
wsparcie osób dokonujących klasyfikacji i księgowania wydatków oraz innych zdarzeń gospodarczych pod kontem ich implikacji podatkowych (VAT, CIT);
wsparcie Kierownika ds. podatkowego wsparcia operacyjnego w zakresie bieżącej współpracy z Biurem Ekonomicznym Budownictwa dotyczącej m.in. wypracowania zgodnych z przepisami prawa podatkowego rozwiązań w przypadku zdarzeń nie objętych procedurami podatkowymi istniejącymi w spółce,
opiniowanie umów z inwestorami pod względem ich implikacji na gruncie VAT i CIT
nadzór nad sporządzaniem deklaracji podatkowych CIT / VAT/ PCC w spółkach zależnych,
bieżąca analiza rozliczeń w zakresie podatku dochodowego w Budimex SA i spółkach zależnych;
Przygotowywanie analizy przepisów i orzecznictwa oraz wniosków o wydanie indywidualnych interpretacji przepisów prawa podatkowego,
Bieżąca analiza nowelizowanych przepisów prawa podatkowego oraz orzecznictwa sądowo-administracyjnego pod kątem ich wpływu na działalność spółki.
Od kandydatów oczekujemy:
wykształcenie wyższe, uprawnienia Doradcy Podatkowego (lub osoba przygotowująca się do zdobycia tych uprawnień);
minimum 3 lat doświadczenia w pracy w firmie doradztwa podatkowego lub na stanowisku związanym z rozliczaniem podatku VAT i CIT - dodatkowymi atutami będą: doświadczenie w branży związanej z budownictwem oraz doświadczenie w zakresie podatku akcyzowego ;
znajomość przepisów podatkowych oraz umiejętność stosowania ich stanach faktycznych dotyczących działalności budowlanej;
podstawowa wiedza z zakresu rachunkowości;
minimum dobra znajomość języka angielskiego (konieczny do kontaktów z akcjonariuszem);
dobra znajomość programów MS Excel, MS PowerPoint, MS Word;
chęć nieustannego rozwoju, gotowość do podejmowania wyzwań, umiejętność wychodzenia z inicjatywą i konsekwentnej realizacji danego pomysłu;
myślenie analityczne oraz umiejętność efektywnego zarządzania czasem.
Co możemy Ci zaoferować?
system premiowy
dzień wolny w urodziny
ubezpieczenie na życie
prywatna opieka medyczna
sekcje sportowe
kursy językowe
szkolenia dla pracowników
wolontariat pracowniczy
wymiany międzynarodowe
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranym kandydatami.