Specjalista ds. Podatkowych

  • Firma: Budimex SA
  • Lokalizacja: mazowieckie
  • Data publikacji: 2021-03-22
Budimex S.A. jest liderem wśród pracodawców branży budowlanej - organizacją z wieloletnim doświadczeniem i stabilną pozycją na rynku.
Mając status generelnego wykonawcy realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego.
Zatrudniamy
w Polsce ponad 7 000 osób

współpracujemy z 12 000 kontrahentów

realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku

W związku z intensywnym rozwojem firmy, do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. Podatkowych
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Do Twoich zadań należeć będzie:
  • wsparcie osób dokonujących klasyfikacji i księgowania wydatków oraz innych zdarzeń gospodarczych pod kontem ich implikacji podatkowych (VAT, CIT);
  • wsparcie Kierownika ds. podatkowego wsparcia operacyjnego w zakresie bieżącej współpracy z Biurem Ekonomicznym Budownictwa dotyczącej m.in. wypracowania zgodnych z przepisami prawa podatkowego rozwiązań w przypadku zdarzeń nie objętych procedurami podatkowymi istniejącymi w spółce,
  • opiniowanie umów z inwestorami pod względem ich implikacji na gruncie VAT i CIT
  • nadzór nad sporządzaniem deklaracji podatkowych CIT / VAT/ PCC w spółkach zależnych,
  • bieżąca analiza rozliczeń w zakresie podatku dochodowego w Budimex SA i spółkach zależnych;
  • Przygotowywanie analizy przepisów i orzecznictwa  oraz wniosków o wydanie indywidualnych interpretacji przepisów prawa podatkowego,
  • Bieżąca analiza nowelizowanych przepisów prawa podatkowego oraz orzecznictwa sądowo-administracyjnego pod kątem ich wpływu na działalność spółki.
Od kandydatów oczekujemy:
  • wykształcenie wyższe, uprawnienia Doradcy Podatkowego (lub osoba przygotowująca się do zdobycia tych uprawnień);
  • minimum 3 lat doświadczenia w pracy w firmie doradztwa podatkowego lub na stanowisku związanym z rozliczaniem podatku VAT i CIT - dodatkowymi atutami będą: doświadczenie w branży związanej z budownictwem oraz doświadczenie w zakresie podatku akcyzowego ;
  • znajomość przepisów podatkowych oraz umiejętność stosowania ich stanach faktycznych dotyczących działalności budowlanej;
  • podstawowa wiedza z zakresu rachunkowości;
  • minimum dobra znajomość języka angielskiego (konieczny do kontaktów z akcjonariuszem);
  • dobra znajomość programów MS Excel, MS PowerPoint, MS Word;
  • chęć nieustannego rozwoju, gotowość do podejmowania wyzwań, umiejętność wychodzenia z inicjatywą i konsekwentnej realizacji danego pomysłu;
  • myślenie analityczne oraz umiejętność efektywnego zarządzania czasem.
Co możemy Ci zaoferować?
  • system premiowy
  • dzień wolny w urodziny
  • ubezpieczenie na życie
  • prywatna opieka medyczna
  • sekcje sportowe
  • kursy językowe
  • szkolenia dla pracowników
  • wolontariat pracowniczy
  • wymiany międzynarodowe

Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranym kandydatami.

Znajdziesz nas na:
Nasze wyróżnienia
ZOBACZ NASZ PROFIL
APLIKUJ TERAZ